မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီး၏ ခဏေကာင္းကို မလြန္မိပါေစႏွင့္
ခဏေလးပဲ... ခဏေလးပဲ ေျပာၾကတယ္...။ အဲဒီခဏဟာ ... အခုေတြ႕ႀကံဳရတဲ့ ခဏမ်ိဳးဟာ အင္မတန္မွပင္ရွားပါးပါတယ္။ ႀကံဳခဲတယ္ ဆံုခဲတယ္ ဆိုတာ ေသခ်ာမွတ္ရမယ္။ သာသနာနဲ႕မေတြ႕ႏိုင္တဲ့ ကြ်တ္တမ္းမ၀င္ႏိုင္တဲ့ ခဏက (၈) ခဏ ရွိတယ္.. ကြ်တ္တမ္း၀င္ႏိုင္တဲ့ ခဏက တစ္ခဏထဲဆိုေတာ့ (၉) ခုရွိတဲ့အထဲကမွ တစ္ခုထဲမွာ လာႀကံဳဖို႕ရာက အေတာ္ခဲယဥ္းတယ္လို႕ မွတ္ရမယ္။ ရပ္ျပစ္ ၈-ပါး မွာသြားျဖစ္ေနတဲ့ ခဏဟာ အလကားခဏေတြပဲလို႕ မွတ္ရမယ္။ ခုဘုရားပြင့္တဲ့အခါ ကာလ၊ လူျဖစ္တဲ့အခါကာလ၊ ပညာရွိနဲ႔ ႀကံဳတဲ့အခါကာလ ဒီခဏေလးသာ အဖုိးတန္တဲ့ ခဏ လို႕ ဆိုရပါမယ္။
(၁) ရုပ္ခႏၶာခ်ည္းရွိေနတဲ့ဘံုေတြ.. နာမ္ခႏၶာခ်ည္းရွိေနတဲ့ ဘံုေတြမွာ ကမာၻေပါင္းမ်ားစြာ ျဖစ္ေနရေသာ္လည္း ထိုဘံုမ်ားသို႕ ဘုရားလဲ မေရာက္၊ ေရာက္ျခင္းေၾကာင့္လဲ အက်ိဳးေက်းဇူးမရွိ၊ ေသတာပတၱိမဂ္ တည္ဖို႕ အတြက္မွာလဲ တရားနာမွသာ တည္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေလေသာေၾကာင့္ ထိုဘံုမ်ားတြင္သြားေနရေသာ ခဏကိုလဲ အလကားခဏဟု မွတ္ရပါမယ္။ ေၾသာ္.. အဲဒီဘံုေတြမွာ ခႏၶာသက္ ရတာလည္း.. ဒုကၡ သစၥာသာလွ်င္ျဖစ္ေနတာပါပဲလို႕ မွတ္ရပါမယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဲဒီ ဘံုဌာနေတြကို ရပ္ျပစ္-၈ ပါးထဲ သို႕ သြင္းရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
(၂) တစ္ခါ ငရဲေရာက္ေနေတာ့.. ငရဲေရာက္ေနတဲ့ ခဏဟာလဲ ဒကာ၊ဒကာမတို႕ ဘာအသံုးက်ေသးသတုန္း။ ထြက္ရပ္လမ္း ရွာႏိုင္ပါ့မလား။ မရွာႏိုင္လို႕ရွိရင္.. အဲဒီခဏ ဟာလဲ အလကားပါပဲ။
(၃) တိရိစာၦန္ဘံု ေရာက္ေနတဲ့ ခဏ ဟာလဲ ဒီတိုင္းပဲ ထားလိုက္ပါေတာ့။ ဘာမွအသံုးမက်တဲ့ ခဏပဲ။
(၄) ၿပိတၱာဘံုေရာက္ေနတဲ့ ခဏဟာလဲ ဒကာ၊ဒကာမတို႕ အလကားခဏပါပဲ။အဟိတ္ပုဂၢိဳလ္ေတြ ျဖစ္ၿပီးေနေသာေၾကာင့္ ျမတ္စြာဘုရား တရားေဟာၾကားေသာ္လည္း ဘယ္လိုမွ နားမ၀င္ႏိုင္တဲ့ခဏ။
(၅) တစ္ခါလူ႕ျပည္လာျဖစ္ေတာ့လဲ မိစာၦာဒိဌိ ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ဘုရားတရားေဟာရင္ ဘုရားနဲ႕ ရန္ျဖစ္မယ္၊ ဘုရားျမင္ရရင္ ဘုရားခႏၶာနဲ႕ ရန္ျဖစ္မယ္။ အဲဒီ မိစာၦဒိဌိ ျဖစ္ေနရတဲ့ဘ၀ဟာလဲ အလကားခဏ။
(၆) ဘုရား၏ တပည့္သား ျဖစ္တဲ့ ဘိကၡဴနီမတို႕ ဘိကၡဴေယာက်ာ္းတို႕ တရားေဟာရာ မေရာက္တဲ့ ပစၥႏၲရာဇ္အရပ္မွာ လူျဖစ္ေနရတဲ့ ခဏဟာလဲ အလကားခဏ။
(၇) ၿပီးေတာ့တစ္ခါ စဥ္းစားလိုက္ျပန္ေတာ့... ဘုရားပြင့္ေနတဲ့ ကာလျဖစ္ျငားေသာ္လည္း ကိုယ့္မွာ ဆြံ႕အ ၿပီးေတာ့ သကာလ ေျပာတာနားမလည္ပဲနဲ႕ သုညတ ဓမၼဆိုတဲ့ ရုပ္နာမ္ ဓမၼေတြ၊ ပ႗ိစက္သမုပါဒ္ ဓမၼေတြ ေျပာျငားေသာ္လည္း နားမလည္ႏိုင္တဲ့ ဆြ႔ံအေနတဲ့ ဘ၀မ်ိဳး ေရာက္ျပန္ေတာ့္လဲ အလကားခဏပါပဲ။ ဒါေတြကေတာ့ ဘုရားပြင့္ေနရက္နဲ႕ကိုပဲ ေက်းဇူးမရွိဘူးျဖစ္ေနၿပီ။
(၈) တစ္ခါ ဘုရားမပြင့္တဲ့ကာလမွာကိုလဲ လူျဖစ္လာရရင္လဲ အလကားခဏပဲ။ ဆိုလိုေတာ့ အဲဒီ (၈)ခဏဟာ အလကားခဏပါပဲ။ အဲဒီေတာ့ ရပ္ျပစ္ (၈)ပါးဆိုတာ အခုေျပာခဲ့တာေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒီေတာ့.. ထို (၈) ခဏနဲ႕ လြတ္ၿပီးသကာလ.. ဘုရားသာနာနဲ႕ ႀကံဳတဲ့ခဏ၊ လူျဖစ္ရတဲ့ခဏ၊ ပညာရွိနားေတြနဲ႕ ေထာင္ႏိုင္တဲ့ ခဏမွာ ႀကံဳေနေတာ့ ဒီခဏလြဲရင္ျဖင့္... ဒီခဏ ႀကံဳဖို႕ရာ အေတာ္ႀကိဳးစားခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာလဲ ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ေနာက္ျပန္ေတြးရင္ ကိုယ္သိပါတယ္။ လူလဲျဖစ္ၾကတယ္.. သာသနာတြင္းလဲႀကံဳၾကတယ္.. ေထာင္ႏိုင္တဲ့နားဆိုတဲ့ ပညာရွိခဏနဲ႕ေရာ ႀကံဳဆံုၿပီး သကာလေနေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္ရင္.. ဒီခဏလြဲရင္ ဟိုခဏ (၈) ခုထဲသြားေတာ့မယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒီခဏေလးဟာ ဒကာ၊ဒါယိကာမတို႕ ကိုယ့္သက္တမ္းနဲ႕ ကိုယ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ... ေၾသာ္.. မနက္ျဖန္ေသရင္ ဒီေန႕ မဂ္ဖိုလ္ ဆိုက္မွ... တစ္ဘက္ခါေသရင္ မနက္ျဖန္ေလာက္ မဂ္ဖိုလ္ဆိုက္မွ မဟုတ္ရင္ ဒီခဏကို လြဲၿပီး ကိုယ္က်ိဳးနဲေပါ့ ဆိုတာ ဒကာ။ဒကာမေတြ ေသခ်ာမွတ္ပါ။
Credit to သဘာဝ အမွန္တရား
မိုးကုတ္ဆရာေတာ္ ဘုရားႀကီး၏ ခဏေကာင္းကို မလြန္မိပါေစႏွင့္
ခဏေလးပဲ... ခဏေလးပဲ ေျပာၾကတယ္...။ အဲဒီခဏဟာ ... အခုေတြ႕ႀကံဳရတဲ့ ခဏမ်ိဳးဟာ အင္မတန္မွပင္ရွားပါးပါတယ္။ ႀကံဳခဲတယ္ ဆံုခဲတယ္ ဆိုတာ ေသခ်ာမွတ္ရမယ္။ သာသနာနဲ႕မေတြ႕ႏိုင္တဲ့ ကြ်တ္တမ္းမ၀င္ႏိုင္တဲ့ ခဏက (၈) ခဏ ရွိတယ္.. ကြ်တ္တမ္း၀င္ႏိုင္တဲ့ ခဏက တစ္ခဏထဲဆိုေတာ့ (၉) ခုရွိတဲ့အထဲကမွ တစ္ခုထဲမွာ လာႀကံဳဖို႕ရာက အေတာ္ခဲယဥ္းတယ္လို႕ မွတ္ရမယ္။ ရပ္ျပစ္ ၈-ပါး မွာသြားျဖစ္ေနတဲ့ ခဏဟာ အလကားခဏေတြပဲလို႕ မွတ္ရမယ္။ ခုဘုရားပြင့္တဲ့အခါ ကာလ၊ လူျဖစ္တဲ့အခါကာလ၊ ပညာရွိနဲ႔ ႀကံဳတဲ့အခါကာလ ဒီခဏေလးသာ အဖုိးတန္တဲ့ ခဏ လို႕ ဆိုရပါမယ္။
(၁) ရုပ္ခႏၶာခ်ည္းရွိေနတဲ့ဘံုေတြ.. နာမ္ခႏၶာခ်ည္းရွိေနတဲ့ ဘံုေတြမွာ ကမာၻေပါင္းမ်ားစြာ ျဖစ္ေနရေသာ္လည္း ထိုဘံုမ်ားသို႕ ဘုရားလဲ မေရာက္၊ ေရာက္ျခင္းေၾကာင့္လဲ အက်ိဳးေက်းဇူးမရွိ၊ ေသတာပတၱိမဂ္ တည္ဖို႕ အတြက္မွာလဲ တရားနာမွသာ တည္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေလေသာေၾကာင့္ ထိုဘံုမ်ားတြင္သြားေနရေသာ ခဏကိုလဲ အလကားခဏဟု မွတ္ရပါမယ္။ ေၾသာ္.. အဲဒီဘံုေတြမွာ ခႏၶာသက္ ရတာလည္း.. ဒုကၡ သစၥာသာလွ်င္ျဖစ္ေနတာပါပဲလို႕ မွတ္ရပါမယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဲဒီ ဘံုဌာနေတြကို ရပ္ျပစ္-၈ ပါးထဲ သို႕ သြင္းရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
(၂) တစ္ခါ ငရဲေရာက္ေနေတာ့.. ငရဲေရာက္ေနတဲ့ ခဏဟာလဲ ဒကာ၊ဒကာမတို႕ ဘာအသံုးက်ေသးသတုန္း။ ထြက္ရပ္လမ္း ရွာႏိုင္ပါ့မလား။ မရွာႏိုင္လို႕ရွိရင္.. အဲဒီခဏ ဟာလဲ အလကားပါပဲ။
(၃) တိရိစာၦန္ဘံု ေရာက္ေနတဲ့ ခဏ ဟာလဲ ဒီတိုင္းပဲ ထားလိုက္ပါေတာ့။ ဘာမွအသံုးမက်တဲ့ ခဏပဲ။
(၄) ၿပိတၱာဘံုေရာက္ေနတဲ့ ခဏဟာလဲ ဒကာ၊ဒကာမတို႕ အလကားခဏပါပဲ။အဟိတ္ပုဂၢိဳလ္ေတြ ျဖစ္ၿပီးေနေသာေၾကာင့္ ျမတ္စြာဘုရား တရားေဟာၾကားေသာ္လည္း ဘယ္လိုမွ နားမ၀င္ႏိုင္တဲ့ခဏ။
(၅) တစ္ခါလူ႕ျပည္လာျဖစ္ေတာ့လဲ မိစာၦာဒိဌိ ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ဘုရားတရားေဟာရင္ ဘုရားနဲ႕ ရန္ျဖစ္မယ္၊ ဘုရားျမင္ရရင္ ဘုရားခႏၶာနဲ႕ ရန္ျဖစ္မယ္။ အဲဒီ မိစာၦဒိဌိ ျဖစ္ေနရတဲ့ဘ၀ဟာလဲ အလကားခဏ။
(၆) ဘုရား၏ တပည့္သား ျဖစ္တဲ့ ဘိကၡဴနီမတို႕ ဘိကၡဴေယာက်ာ္းတို႕ တရားေဟာရာ မေရာက္တဲ့ ပစၥႏၲရာဇ္အရပ္မွာ လူျဖစ္ေနရတဲ့ ခဏဟာလဲ အလကားခဏ။
(၇) ၿပီးေတာ့တစ္ခါ စဥ္းစားလိုက္ျပန္ေတာ့... ဘုရားပြင့္ေနတဲ့ ကာလျဖစ္ျငားေသာ္လည္း ကိုယ့္မွာ ဆြံ႕အ ၿပီးေတာ့ သကာလ ေျပာတာနားမလည္ပဲနဲ႕ သုညတ ဓမၼဆိုတဲ့ ရုပ္နာမ္ ဓမၼေတြ၊ ပ႗ိစက္သမုပါဒ္ ဓမၼေတြ ေျပာျငားေသာ္လည္း နားမလည္ႏိုင္တဲ့ ဆြ႔ံအေနတဲ့ ဘ၀မ်ိဳး ေရာက္ျပန္ေတာ့္လဲ အလကားခဏပါပဲ။ ဒါေတြကေတာ့ ဘုရားပြင့္ေနရက္နဲ႕ကိုပဲ ေက်းဇူးမရွိဘူးျဖစ္ေနၿပီ။
(၈) တစ္ခါ ဘုရားမပြင့္တဲ့ကာလမွာကိုလဲ လူျဖစ္လာရရင္လဲ အလကားခဏပဲ။ ဆိုလိုေတာ့ အဲဒီ (၈)ခဏဟာ အလကားခဏပါပဲ။ အဲဒီေတာ့ ရပ္ျပစ္ (၈)ပါးဆိုတာ အခုေျပာခဲ့တာေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒီေတာ့.. ထို (၈) ခဏနဲ႕ လြတ္ၿပီးသကာလ.. ဘုရားသာနာနဲ႕ ႀကံဳတဲ့ခဏ၊ လူျဖစ္ရတဲ့ခဏ၊ ပညာရွိနားေတြနဲ႕ ေထာင္ႏိုင္တဲ့ ခဏမွာ ႀကံဳေနေတာ့ ဒီခဏလြဲရင္ျဖင့္... ဒီခဏ ႀကံဳဖို႕ရာ အေတာ္ႀကိဳးစားခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာလဲ ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ေနာက္ျပန္ေတြးရင္ ကိုယ္သိပါတယ္။ လူလဲျဖစ္ၾကတယ္.. သာသနာတြင္းလဲႀကံဳၾကတယ္.. ေထာင္ႏိုင္တဲ့နားဆိုတဲ့ ပညာရွိခဏနဲ႕ေရာ ႀကံဳဆံုၿပီး သကာလေနေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္ရင္.. ဒီခဏလြဲရင္ ဟိုခဏ (၈) ခုထဲသြားေတာ့မယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒီခဏေလးဟာ ဒကာ၊ဒါယိကာမတို႕ ကိုယ့္သက္တမ္းနဲ႕ ကိုယ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ... ေၾသာ္.. မနက္ျဖန္ေသရင္ ဒီေန႕ မဂ္ဖိုလ္ ဆိုက္မွ... တစ္ဘက္ခါေသရင္ မနက္ျဖန္ေလာက္ မဂ္ဖိုလ္ဆိုက္မွ မဟုတ္ရင္ ဒီခဏကို လြဲၿပီး ကိုယ္က်ိဳးနဲေပါ့ ဆိုတာ ဒကာ။ဒကာမေတြ ေသခ်ာမွတ္ပါ။
Credit to သဘာဝ အမွန္တရား
ခဏေလးပဲ... ခဏေလးပဲ ေျပာၾကတယ္...။ အဲဒီခဏဟာ ... အခုေတြ႕ႀကံဳရတဲ့ ခဏမ်ိဳးဟာ အင္မတန္မွပင္ရွားပါးပါတယ္။ ႀကံဳခဲတယ္ ဆံုခဲတယ္ ဆိုတာ ေသခ်ာမွတ္ရမယ္။ သာသနာနဲ႕မေတြ႕ႏိုင္တဲ့ ကြ်တ္တမ္းမ၀င္ႏိုင္တဲ့ ခဏက (၈) ခဏ ရွိတယ္.. ကြ်တ္တမ္း၀င္ႏိုင္တဲ့ ခဏက တစ္ခဏထဲဆိုေတာ့ (၉) ခုရွိတဲ့အထဲကမွ တစ္ခုထဲမွာ လာႀကံဳဖို႕ရာက အေတာ္ခဲယဥ္းတယ္လို႕ မွတ္ရမယ္။ ရပ္ျပစ္ ၈-ပါး မွာသြားျဖစ္ေနတဲ့ ခဏဟာ အလကားခဏေတြပဲလို႕ မွတ္ရမယ္။ ခုဘုရားပြင့္တဲ့အခါ ကာလ၊ လူျဖစ္တဲ့အခါကာလ၊ ပညာရွိနဲ႔ ႀကံဳတဲ့အခါကာလ ဒီခဏေလးသာ အဖုိးတန္တဲ့ ခဏ လို႕ ဆိုရပါမယ္။
(၁) ရုပ္ခႏၶာခ်ည္းရွိေနတဲ့ဘံုေတြ.. နာမ္ခႏၶာခ်ည္းရွိေနတဲ့ ဘံုေတြမွာ ကမာၻေပါင္းမ်ားစြာ ျဖစ္ေနရေသာ္လည္း ထိုဘံုမ်ားသို႕ ဘုရားလဲ မေရာက္၊ ေရာက္ျခင္းေၾကာင့္လဲ အက်ိဳးေက်းဇူးမရွိ၊ ေသတာပတၱိမဂ္ တည္ဖို႕ အတြက္မွာလဲ တရားနာမွသာ တည္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေလေသာေၾကာင့္ ထိုဘံုမ်ားတြင္သြားေနရေသာ ခဏကိုလဲ အလကားခဏဟု မွတ္ရပါမယ္။ ေၾသာ္.. အဲဒီဘံုေတြမွာ ခႏၶာသက္ ရတာလည္း.. ဒုကၡ သစၥာသာလွ်င္ျဖစ္ေနတာပါပဲလို႕ မွတ္ရပါမယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဲဒီ ဘံုဌာနေတြကို ရပ္ျပစ္-၈ ပါးထဲ သို႕ သြင္းရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
(၂) တစ္ခါ ငရဲေရာက္ေနေတာ့.. ငရဲေရာက္ေနတဲ့ ခဏဟာလဲ ဒကာ၊ဒကာမတို႕ ဘာအသံုးက်ေသးသတုန္း။ ထြက္ရပ္လမ္း ရွာႏိုင္ပါ့မလား။ မရွာႏိုင္လို႕ရွိရင္.. အဲဒီခဏ ဟာလဲ အလကားပါပဲ။
(၃) တိရိစာၦန္ဘံု ေရာက္ေနတဲ့ ခဏ ဟာလဲ ဒီတိုင္းပဲ ထားလိုက္ပါေတာ့။ ဘာမွအသံုးမက်တဲ့ ခဏပဲ။
(၄) ၿပိတၱာဘံုေရာက္ေနတဲ့ ခဏဟာလဲ ဒကာ၊ဒကာမတို႕ အလကားခဏပါပဲ။အဟိတ္ပုဂၢိဳလ္ေတြ ျဖစ္ၿပီးေနေသာေၾကာင့္ ျမတ္စြာဘုရား တရားေဟာၾကားေသာ္လည္း ဘယ္လိုမွ နားမ၀င္ႏိုင္တဲ့ခဏ။
(၅) တစ္ခါလူ႕ျပည္လာျဖစ္ေတာ့လဲ မိစာၦာဒိဌိ ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ဘုရားတရားေဟာရင္ ဘုရားနဲ႕ ရန္ျဖစ္မယ္၊ ဘုရားျမင္ရရင္ ဘုရားခႏၶာနဲ႕ ရန္ျဖစ္မယ္။ အဲဒီ မိစာၦဒိဌိ ျဖစ္ေနရတဲ့ဘ၀ဟာလဲ အလကားခဏ။
(၆) ဘုရား၏ တပည့္သား ျဖစ္တဲ့ ဘိကၡဴနီမတို႕ ဘိကၡဴေယာက်ာ္းတို႕ တရားေဟာရာ မေရာက္တဲ့ ပစၥႏၲရာဇ္အရပ္မွာ လူျဖစ္ေနရတဲ့ ခဏဟာလဲ အလကားခဏ။
(၇) ၿပီးေတာ့တစ္ခါ စဥ္းစားလိုက္ျပန္ေတာ့... ဘုရားပြင့္ေနတဲ့ ကာလျဖစ္ျငားေသာ္လည္း ကိုယ့္မွာ ဆြံ႕အ ၿပီးေတာ့ သကာလ ေျပာတာနားမလည္ပဲနဲ႕ သုညတ ဓမၼဆိုတဲ့ ရုပ္နာမ္ ဓမၼေတြ၊ ပ႗ိစက္သမုပါဒ္ ဓမၼေတြ ေျပာျငားေသာ္လည္း နားမလည္ႏိုင္တဲ့ ဆြ႔ံအေနတဲ့ ဘ၀မ်ိဳး ေရာက္ျပန္ေတာ့္လဲ အလကားခဏပါပဲ။ ဒါေတြကေတာ့ ဘုရားပြင့္ေနရက္နဲ႕ကိုပဲ ေက်းဇူးမရွိဘူးျဖစ္ေနၿပီ။
(၈) တစ္ခါ ဘုရားမပြင့္တဲ့ကာလမွာကိုလဲ လူျဖစ္လာရရင္လဲ အလကားခဏပဲ။ ဆိုလိုေတာ့ အဲဒီ (၈)ခဏဟာ အလကားခဏပါပဲ။ အဲဒီေတာ့ ရပ္ျပစ္ (၈)ပါးဆိုတာ အခုေျပာခဲ့တာေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒီေတာ့.. ထို (၈) ခဏနဲ႕ လြတ္ၿပီးသကာလ.. ဘုရားသာနာနဲ႕ ႀကံဳတဲ့ခဏ၊ လူျဖစ္ရတဲ့ခဏ၊ ပညာရွိနားေတြနဲ႕ ေထာင္ႏိုင္တဲ့ ခဏမွာ ႀကံဳေနေတာ့ ဒီခဏလြဲရင္ျဖင့္... ဒီခဏ ႀကံဳဖို႕ရာ အေတာ္ႀကိဳးစားခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာလဲ ကိုယ့္အေၾကာင္းကိုယ္ေနာက္ျပန္ေတြးရင္ ကိုယ္သိပါတယ္။ လူလဲျဖစ္ၾကတယ္.. သာသနာတြင္းလဲႀကံဳၾကတယ္.. ေထာင္ႏိုင္တဲ့နားဆိုတဲ့ ပညာရွိခဏနဲ႕ေရာ ႀကံဳဆံုၿပီး သကာလေနေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္ရင္.. ဒီခဏလြဲရင္ ဟိုခဏ (၈) ခုထဲသြားေတာ့မယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒီခဏေလးဟာ ဒကာ၊ဒါယိကာမတို႕ ကိုယ့္သက္တမ္းနဲ႕ ကိုယ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ... ေၾသာ္.. မနက္ျဖန္ေသရင္ ဒီေန႕ မဂ္ဖိုလ္ ဆိုက္မွ... တစ္ဘက္ခါေသရင္ မနက္ျဖန္ေလာက္ မဂ္ဖိုလ္ဆိုက္မွ မဟုတ္ရင္ ဒီခဏကို လြဲၿပီး ကိုယ္က်ိဳးနဲေပါ့ ဆိုတာ ဒကာ။ဒကာမေတြ ေသခ်ာမွတ္ပါ။
Credit to သဘာဝ အမွန္တရား
0 comments:
Post a Comment